Dag 01 – Presentera mig själv

Fullständiga namn: Johanna Josefin Nilsson
Smeknamn: Joanna
Kön: Tjej
Gillar: Mina vänner, shoppa, skolan, sjunga, läsa, skriva, rita osv.
Gillar inte: Att stressa, mobbning, djurplågeri, snatteri, idioter.
Födelseår: 1995
Personlighet: Glad och flummig. Skrattar åt alla mystiska saker. Är positiv åt saker och ting och skrattar mycket. I skolan gör jag mitt bästa och får bra betyg i alla ämnen. Mina vänner och min familj är den finaste gåvan jag fått. Jag har ett stort hjärta och säger alltid ifrån om något är på tok. Jag spelar Hockey och det är den roligaste sporten, enligt mig. Jag tränar på tisdagar och torsdagar kl. 19.45 - 20.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0